Obchodní podmínky a ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky a ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky

platné od: 6. 5. 2025

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen "OP") společnosti VAVAP s. r. o., se sídlem Na Návsi 103, 664 58 Prace, Česká republika, IČ: 14179571, DIČ: CZ14179571, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně (dále jen "Prodávající"), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále jen "Smlouva") uzavírané prostřednictvím webové stránky www.uklidovafirma‑ah.cz (dále jen "Web").

1.2 Zákazníkem se pro účely těchto OP rozumí spotřebitel nebo podnikatel, který uzavírá Smlouvu s Prodávajícím (dále jen "Zákazník").

1.3 Ustanovení odchylná od OP je možné sjednat ve Smlouvě. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před OP.

1.4 Prodávající může znění OP jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění OP zveřejní na Webu; vůči stávajícím smluvním vztahům nabývá účinnosti dnem zveřejnění, nebylo‑li výslovně stanoveno pozdější datum.

2. Informace o službách

2.1 Popis úklidových služeb, balíčků a cen je uveden na Webu. Uvedené ceny jsou konečné a zahrnují veškeré daně a poplatky, není‑li uvedeno jinak.

2.2 Fotografie služeb na Webu mají ilustrační charakter.

3. Objednávka a uzavření Smlouvy

3.1 Zákazník odešle objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře na Webu nebo jiným způsobem umožněným Prodávajícím (e‑mail, telefon apod.).

3.2 Návrhem na uzavření Smlouvy je odeslání objednávky Zákazníkem. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího na e‑mail Zákazníka.

3.3 Zákazník odpovídá za správnost a pravdivost údajů uvedených v objednávce.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Ceny služeb jsou uvedeny včetně DPH.

4.2 Zákazník může cenu uhradit:

  • bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího;

  • platební kartou online;

  • v hotovosti po skončení úklidu;

  • jiným způsobem dle dohody.

4.3 Cena je splatná nejpozději v den poskytnutí služby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

5. Dodací podmínky – termín a místo plnění

5.1 Prodávající poskytne službu v termínu a na místě sjednaném ve Smlouvě.

5.2 Zákazník je povinen zajistit přístup do prostor určených k úklidu a vytvořit podmínky nutné pro řádné poskytnutí služby.

6. Odstoupení od Smlouvy

6.1 Je‑li Zákazník spotřebitelem a Smlouva je uzavřena distančním způsobem, má Zákazník právo odstoupit od Smlouvy do 14 dní od jejího uzavření, pokud nebylo s jeho výslovným souhlasem plnění zahájeno před uplynutím této lhůty.

6.2 Odstoupení lze uplatnit prostřednictvím e‑mailu na adresu info@uklidovafirma‑ah.cz nebo písemně na adresu sídla Prodávajícího.

7. Práva z vadného plnění a reklamace

7.1 Vyskytne‑li se v poskytnuté službě vada, má Zákazník právo na její bezplatné odstranění, přiměřenou slevu z ceny, případně na opětovné poskytnutí služby.

7.2 Reklamaci uplatňuje Zákazník bez zbytečného odkladu po zjištění vady prostřednictvím kontaktních údajů Prodávajícího.

8. Mimosoudní řešení sporů

8.1 Vztah mezi Prodávajícím a spotřebitelem se řídí právem České republiky. Případné spory lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz) nebo on‑line platformy EU pro řešení sporů (ec.europa.eu/odr).

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto OP nabývají účinnosti 6. 5. 2025.

9.2 Pokud některé ustanovení OP je neplatné nebo neúčinné, namísto něj nastoupí ustanovení nejblíže se blížící smyslu neplatného ustanovení. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)

účinné od: 6. 5. 2025

1. Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je VAVAP s. r. o., Na Návsi 103, 664 58 Prace, IČ: 14179571, e‑mail: info@uklidovafirma‑ah.cz, tel.: +420 731 656 921 (dále jen "Správce").

2. Jaké údaje zpracováváme

  • identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, e‑mail);

  • údaje o objednaných službách a jejich plnění;

  • fakturační a platební údaje;

  • komunikace mezi Zákazníkem a Správcem;

  • případně další údaje nutné pro splnění smlouvy.

3. Účely a právní základy zpracování

Účel zpracování Právní základ uzavření a plnění Smlouvy čl. 6  odst. 1  písm. b) GDPR plnění právních povinností (účetnictví, daňové doklady) čl. 6  odst. 1  písm. c) GDPR oprávněné zájmy Správce (ochrana právních nároků, přímý marketing) čl. 6  odst. 1  písm. f) GDPR souhlas subjektu údajů (zasílání newsletteru) čl. 6  odst. 1  písm. a) GDPR

4. Doba uložení údajů

Osobní údaje ukládáme po dobu nezbytně nutnou pro splnění výše uvedených účelů, nejdéle však:

  • 10 let od ukončení smluvního vztahu (pro účetní a daňové doklady);

  • do odvolání souhlasu (pro marketingové účely);

  • po dobu trvání oprávněných zájmů Správce.

5. Příjemci osobních údajů

  • externí účetní a daňoví poradci;

  • poskytovatelé IT a cloudových služeb;

  • přepravní a logistické společnosti (je‑li relevantní);

  • orgány státní správy na základě zákonné povinnosti.

6. Práva subjektů údajů

Subjekt údajů má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. Dále má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

7. Cookies a on‑line technologie

Web používá soubory cookies k zabezpečení funkčnosti, analýze návštěvnosti a personalizaci obsahu. Podrobné informace jsou uvedeny v zásadách používání cookies (odkaz bude doplněn).

8. Bezpečnost zpracování

Správce přijímá technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů proti ztrátě, zničení, zneužití a neoprávněnému přístupu.

9. Kontaktní údaje

Pro jakékoliv dotazy ohledně ochrany osobních údajů nás kontaktujte na info@uklidovafirma‑ah.cz.

V Praci dne 6. 5. 2025

Tyto dokumenty představují vzorové znění. Doporučujeme nechat je před zveřejněním zkontrolovat právníkem, aby odpovídaly specifickým potřebám a případným změnám legislativy.